Lăsând la o parte polemicile și discuțiile legate de consumul de fast-food, vom discuta aici strict despre o reclamă de tip outdoor, creată de agenția canadiană Cossettepentru restaurantele McDonald’s deschise 24 de ore.
Este încă o demonstrație că uneori o reclamă simplă poate fi foarte eficientă. Pentru a anunța consumatorii că restaurantele McDonald’s sunt deschise non-stop, echipa de creație de la Cossette a gândit un panou reflectorizant, amplasat pe marginea unui drum, al cărui mesaj devine vizibil numai noaptea în lumina farurilor mașinilor.
Pe parcursul zilei, panoul pare gol, însă după lăsarea întunericului apare mesajul Deschis toată noaptea, urmat de logo-ul și sloganul McDonald’s I’m lovin’ it.
O reclamă bună ce implică un panou al cărui text scris cu alb pe un fond negru, însoțit de logo-ul și sloganul brand-ului, devine vizibil numai noaptea și care transmite mesajul într-un mod ingenios, inedit, simplu și eficient.
Maybelline New York – explozie de culori cu Popsticks
POSTED BY MONICA ON APRIL – 26 – 2012
Dacă ieri vă anunțam pe Twitter și pe pagina noastră de Facebook că modelul Charlotte Free a fost desemnată imaginea noilor rujuri Color Sensational The Popstickspentru campania ce va debuta în vară, astăzi cei de la Maybelline România au lansat primul clip ce promovează aceste rujuri.
Maybelline New York – explozie de culori cu Popsticks
Noile produse promit buze ispititoare cu strălucire de acadea și beneficiază de un clip vesel și colorat la fel ca noile rujuri din gama Color Sensational. Imaginile cu piscina, colacul gonflabil, fetele îmbrăcate lejer și înghețata pe băț care a fost probabil sursa de inspirație pentru aceste rujuri ce conțin pigmenți de culoare transparenți într-o formulă translucidă, anunță venirea iminentă a verii în ton cu campaniile Nivea Sun și Sprite despre care ați putut citi zilele trecute.
În lipsă de alte informații, deoarece campania e de-abia la început, dar promitem să revenim pe măsură ce aflăm mai multe, vă las să vă bucurați de explozia de culori din toate cele șapte nuanțe ale noilor rujuri Popsticks din gama Color Sensational de la Maybelline New York.
Mad Men – promovare în alb-negru
Fanii serialului Mad Men așteaptă cu sufletul la gură, pentru al șaselea an consecutiv, să vadă întâmplările, aventurile, intrigile, poveștile de viață ale oamenilor din publicitate portretizați în acest serial. AMC a anunțat că primul episod din noul sezon va fi difuzat pe 7 aprilie.
Pentru a face așteptarea mai ușoară, canalul de televiziune a publicat mai multe imagini cu actorii din distribuție, imortalizați în ținute de gală în fotografii alb-negru, cu iz de vechi. Fanii îi pot admira în acestea pe Roger Sterling (John Slattery), Don Draper (Jon Hamm), Joan Harris (Christina Hendricks) și Pete Campbell (Vincent Kartheiser).