Campania pentru Old Spice Champion despre care ați putut citi aici, continuă cu un spot nou, dedicat ediției 2012 a Jocurilor Olimpice, ce reia ideea și păstrează caracterul amuzant al clipurilor publicitare lansate deja în cadrul acestei campanii derulate sub sloganul “Believe In Your Smellf”.
Astfel, Procter & Gamble și agenția Wieden + Kennedy au decis să nu mai aplice scenariul emoționant din spot-urile cu atleții ce le sunt recunoscători mamelor lor și au realizat un clip publicitar amuzant și un pic ciudat, dar care se concentrează în jurul Jocurilor Olimpice, intitulat “I Will Live Forever” și pe care îl puteți urmări mai jos.
Newspaperswork Belgia – lumea captivantă a ziarelor
Newspaperswork este o platformă de marketing, creată de jurnaliștii din Belgia pentru a promova valorile și puterea presei scrise în general și a publicațiilor din redacția cărora fac parte, în special. O dovadă a faptului că presa tipărită de calitate nu a murit, stă în audiența de care se bucură cotidienele belgiene: unul din doi locuitori citește zilnic ziare.
Pentru a arăta tuturor aceste aspecte și pentru a demonstra caracterul captivant al conținutului unui ziar, Newspaperswork i-a rugat pe creativii de la Duval Guillaumesă creeze o campanie care să comunice eficient și abil cele menționate mai sus. Aceștia au răspuns la apel, astfel că au pus la dispoziția a trei publicitari de top din Belgia o plimbare cu mașina condusă de un șofer, timp în care au putut citi în liniște un ziar.
Pentru a demonstra puterea captivantă a conținutului unei publicații, creativii au încercat să le distragă atenția celor trei de la lectură prin diferite mijloace, care de care mai haioase. Ca să vedeți ce tentații au pus la bătaie cei de la Duval Guillaume, urmăriți filmulețul de mai jos.
Nescafé Grecia – invitație irezistibilă pe pagina de Facebook
Pentru a promova noul ambalaj al cafelei instant Nescafé Classic, cei de al OgilvyOne, Atena s-au gândit să lanseze fanilor din Grecia o provocare pe pagina de Facebook a brand-ului.
Ideea celor de la agenție a fost ca prezentarea noului ambalaj să se facă printr-o modalitate care să stârnească interesul și curiozitatea conusmatorilor, dar să îi și implice activ pe rețeaua de socializare. Astfel, creativii de la OgilvyOne au decis să realizeze o copertă a paginii de Facebook interactivă.
În cadrul ședinței foto, o cutie de Nescafé Classic în straie noi a fost ascunsă în boabele de cafea cu care a fost umplut un recipient uriaș. Acesta a devenit poza de fundal a paginii de Facebook Nescafé Grecia. Apoi, consumatorii au fost invitați să descopere ce se află în spatele boabelor de cafea dând like pe rețeaua de socializare. Ca să vedeți în cât timp a fost dezvăluită înfățișarea nouă a Nescafé Classic, urmăriți filmulețul de mai jos.
Women on Web 2012 – ne vedem acolo!
După cum bine știți, astăzi se desfășoară conferința Women on Web la care avem marea onoare să participăm și la care de-abia așteptăm să ajungem. Este o excelentă ocazie pentru noi de a cunoaște și de a interacționa cu toate femeile senzaționale care au proiecte în online și ne oferă posibilitatea de a face schimb de păreri și experiență și vizavi de proiectul nostru Time For Ads, deoarece noi chiar credem că publicitatea nu a murit, iar creativitatea este și va fi mereu hit.
Evenimentul organizat de Evensys în parteneriat cu Activia se va desfășura la Hotel Howard Johnson, va fi moderat de doamna Sana Nicolau și de-abia așteptăm să auzim ce ne vor împărtăși vorbitorii care sunt mulți și toți sunt nume grele din domenii diferite, dar cu precădere specialiști în comunicare și jurnalism. Pe lângă actrița Emilia Popescu și artistul Tudor Chirilă, ne vor povesti și ne vor inspira Amalia Enache, jurnalist Pro TV, Cristian Lupșa, Editor Decât o Revistă, Cristina Bazavan care spunea chiar zilele trecute pe Twitter că își pregătea discursul pentru conferință, Bogdana Butnar, Anca Nistor, Iulian Văcărean, Roxana Farca, Andrei Barbu și Georgiana Gheorghe.
Pe lângă aceștia suntem nerăbdătoare să le cunoaștem și să discutăm și cu toate celelalte colege de breaslă din online. Cu siguranță, scopul evenimentului, acela de networking, implicare și comunicare despre web, proiecte, inspirație și idei, va fi atins.
Ne vedem acolo în mai puțin de o oră, da? De-abia așteptăm să vă cunoaștem. Dacă din diferite motive nu puteți ajunge, evenimentul va fi transmis live online cu sprijinul Radio Lynx.