Nestlé a lansat în Marea Britanie campania ”We Will Find You” din care fac parte KitKat, KitKat Chunky, Aero și Yorkie. Detaliul senzațional al acestei campanii este că are foarte multe în comun cu acțiunea filmului “Willy Wonka and the Chocolate Factory“.
Denumirea campaniei face trimitere la faptul că șase ambalaje ale ciocolatelor incluse în această acțiune, conțin emițătoare de localizare GPS ce se activează odată cu desfacerea ambalajului. La fiecare activare, o echipă Nestlé se mobilizează, localizează subiectul și îi înmânează premiul constând în suma de 10.000 lire sterline.
Ideea, aplicată cu ajutorul celor de la JWT Londra, amintește de biletele de aur ale lui Willy Wonka, dar de data aceasta premiul nu constă într-o vizită la fabrica de ciocolată, ci într-o sumă consistentă de bani. Puteți urmări mai jos un scurt clip publicitar ce promovează campania ”We Will Find You“.
Dacă Nestlé și JWT Londra au declanșat în Regatul Unit o veritabilă vânătoare de ciocolățele, ne dorim din tot sufletul ca inițiativa să se aplice și în România, cu premiile având aceeași valoare, dacă se poate.
Nespresso lansează concursul «Café Gourmand»
Cbnews.fr anunță că agenția Australie a lansat site-ul eveniment pentru prima ediție a concursului “Café Gourmand” ce se va desfășura în perioada 18 aprilie – 18 iunie și va fi promovat printr-un comunicat de presă și prin direct marketing.
Având ca temă “Variațiuni ale unei Grand Cru“, Nespresso alături de partenerii săi, l’École Ferrandi și Club de la Table Française, invită maeștrii bucătari, ucenicii și membrii clubului Nespresso să propună o băutură ce are ca bază o grand cru Nespresso, precum și trei preparate alimentare care ar complimenta cafeaua. În cazul în care vă întrebați ce este o grand cru, am aflat că aceasta este o cafea de nișă ce se detașează net de una obișnuită prin perfecțiunea dusă până la extrem în fiecare etapă a procesului de cultivare, creștere și recoltare. După recoltare, experții creează diverse grand cru prin amestecul de soiuri de origini diferite sau aleg un soi de o anumită origine a cărui aromă o evidențiază în funcție de locul de producție.
Cu ocazia acestui concurs, agenția Australie a creat un univers grafic cu alură alchimică: aburii cafelei par să ia forma unei bonete de bucătar, cu trimitere la bucătăria de înaltă clasă, în timp ce alimente viu colorate gravitează în jurul cafelei sugerând combinații dintre cele mai îndrăznețe.
Vă puteți înscrie rețetele până pe 11 mai pe site-ul oficial, telefonic la numărul 033 0 805 112 185 și prin poștă: Grand concours “Café gourmand” par Nespresso, Nespresso France SAS, 1, boulevard Pasteur, 75015 Paris. Premiile constă în aparate de cafea Nespresso și burse de studii sau de finanțare a proiectelor personale.
Deși nu se precizează cetățenia obligatorie franceză a participanților, puteți totuși încerca să vă înscrieți, caz în care eu vă urez multă baftă!