Google readuce personajele din filmele cu Wallace și Gromit în spotul pentru sărbătorile de iarnă pentru a reaminti că rețeaua de socializare poate aduce împreună familia și prietenii.
Aardman Animations, creatorii lui Wallace și ai lui Gromit, au realizat și clipul publicitar în care, pe lângă cei doi, mai apar Trixie și Captain Cuddlepuss din “Creature Comforts“, oaia Shaun și Ginger din “Chicken Run“.
Spotul scoate în evidență funcția Hangouts a Google+ pe care personajele mai sus-amintite o folosesc pentru a-și deschide concomitent cadourile de Crăciun, mai ales că această funcție permite deschiderea a 10 ecrane pe durata întrunirii.
Google a creat familyhangouts.withgoogle.com, un site dedicat acestui spot ce permite de asemenea personalizarea unor mesaje video ce pot fi transmise către prieteni și familie.
Agenția Adam & Eve/DDB a realizat conceptul pentru clipul publicitar, iar Rehabstudio a creat website-ul. Tot cu ocazia sărbătorilor, Google a pus la punct aplicația Holiday Effects ce însoțește funcția Hangout și care permite utilizatorilor să apară ca și când ar purta căciula lui Moș Crăciun, coarne de ren sau puloverul lui Wallace.
Merlin Crossingham, director de creație pentru “Wallace și Gromit” a declarat: ”Reunirea pentru prima dată a tuturor personajelor create de Aardman va fi îndrăgită cu siguranță de toți fanii de pretutindeni.”
Google Nexus 7 – invitație deschisă la explorarea lumii
Google și agenția Mullen din San Francisco au lansat ieri al doilea spot din campania de promovare a tabletei Nexus 7. Curiozitatea, imaginația, dorința de explorare sunt trăsături specifice copilăriei, dar și elemente esențiale pentru tot ce înseamnă inovație în tehnologie.
Aceste trăsături sunt caracteristice companiei Google, iar cei de la Mullen le-au transpus în conceptul ce stă la baza campaniei de promovare a noului produs. Nexus 7este o tabletă de 7 inch cu un display din Corning Gorilla Glass și o rezoluție de 1280×800. Este dotată cu un procesor Nvidia Tegra 3, 1GB RAM și spațiu de stocare de 8GB sau 16GB; mai are WiFi, Bluetooth și senzor NFC. Dispune de un microUSB și, fiind o tabletă dedicată segmentului de entertainment, vine cu filme, muzică sau cărți preinstalate.
De la acest ultim detaliu au pornit Google și Mullen în realizarea celor două spoturi din cadrul campaniei ce are ca slogan ”The playground is open“.
Primul spot, lansat la sfârșitul lunii iulie, îi înfățișează pe un tată și pe fiul lui într-o excursie cu cortul. Clipul publicitar, intitulat “Camping”, le oferă celor doi prilejul de a explora lumea cu ajutorul tabletei Nexus 7 ce le oferă toate informațiile necesare (cel mic poate fi observat chiar citind Micul Prinț).
În “Curious“, spotul apărut zilele trecute, regizorul Frederic Planchon a ales să ne prezinte lumea plină de imaginație a unei fetițe ce se lasă inspirată de aventurile lui “Curious George” pe care mama ei i le citește direct de pe tableta Nexus 7 care conține cartea scrisă de Hans Augusto și Margret Rey.
Prin lansarea tabletei Nexus 7, Google, cel mai popular motor de căutare care îți pune virtual lumea la picioare, face o invitație deschisă la visare, la explorarea și descoperirea acestei lumi fascinante.